петък, 25 юли 2008 г.

Краят на една легенда?

Чувал съм, че човек трябва да знае кога да спре. Аз не знам. Затова спирам сега. Пиша тези редове единствено, за да благодаря на всички, които помогнаха за това този сайт да достигне до повече хора (поставяйки линкове на своите сайтове), на всички, които се отбиваха тук редовно (средно 160 души на ден) и на онези над 100 души, които се записаха доброволци в напълно безсмилената, но добронамерена група на шматко. Ами, благодаря ви! Горната картинка е специално за вас. Сега се отдавам на (не)заслужена почивка, а през септември може да продължа започнатото. Или да започна нещо съвсем ново. Но гаранция в началото на септември нещо ще се случи (ако съвсем нищо не се случи, значи съм се объркал). Бъдете живи и здрави, четете MAXIM и не се взимайте много насериозно (че много ще ви се смея). А, да, и използвайте плажно масло ;)



9 коментара:

  1. Aйде, сполай ти! Оаквам с нетърпение завръщането :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ей, няма лошо, обаче вече ми писна разни хора да пействат това за плажното масло...

    ОтговорИзтриване
  3. Ааа не, никъде няма да ходиш..аз сега като съм си тук какво ще чета...
    Б.

    ОтговорИзтриване
  4. (....и Габриела зачака септември...)

    ОтговорИзтриване
  5. Ne si i pomisliai da spirash toia gotin blog :)
    Aide priatna pochivka, i chakame produljenieto na esen

    ОтговорИзтриване
  6. Чичо Кърт е голям Пич и приятна почивка :)

    ОтговорИзтриване