петък, 2 юли 2010 г.

@stoynoff (3)

Избрани моменти от туитър акаунта ми (мислите с "@" отзад са на туитър колеги, онези само с кавички - от неизвестен за мен автор, а останалите - мои размисли)


Аре, бе, кога ще пуснат социални помощи за красиви гении, че ми писна да работя?!

Не аз имам интернет, а интернет ме има мене.

"Истинските разбирачи празнуват Джолан морнинг." (Крис)

Банка ДСК - промоция, без такса върху таксите. @dzver

"Никога не е късно да започнеш. Затова мисля да го отложа за утре."

"Тежко е да си журналист, но все пак е по-добре, отколкото да работиш." (Момчи)

от толкова отдавна не съм правила секс, че не знам дали не са го променили.. @hlamidia

Най-голямата социална група у нас не са пенсионерите, а интелектуално слабите.

"ФИФА скоро ще забрани да се излъчва световното първенство, за да не се виждат съдийските грешки" (Геша)

Не е нужно да скачаш от прозореца - сложила съм ти рога, не крила! @teoFania

Аз и Федерер играем най-добре на трева. Той тенис, аз компютърни игри. @therealgenadi

На стадионите в ЮАР мексиканските вълни са от черни, което е актуално със ситуацията в Мексиканския залив @therealgenadi

"Жена ми каза, че ме напуска, заради ужасното ми късогледство. Бях толкова шокиран, че замалко щях да изпусна съдийското флагче."

Наносекунда: Времето, за което една жена си сменя мнението 5 пъти. @Vasil_Tashev

Искам нашето дете да има твоите пералня, печка и микровълнова и моите ютия, прахосмукачка и телевизор. @yo8_s

Много често единственото, от което се нуждаем, не е любов, а - тоалетна.

По селата все още е пълно с фенове на Ван Бастен. Повечето мъжки магарета се казват Марко.

"Едно време всички се снимаха за спомен. Сега се снимат за фейсбук"

Толкова съм фешън, че Стив Джобс ще направи специална презентация на която да ме представи @therealgenadi

"Африка не може да е толкова далече. В нашата фабрика работи един негър, който идва на работа с колело"

"Дръж приятелите си близо, а сексапилните си приятелки - още по-близо!"

"Мога да пия и без да се забавлявам"

не питай какво българия ще направи за теб. питай нещо друго. @Mytak

Който е казал, че лоша реклама няма, явно никога не е гледал българска телевизия.

"Играйте покер с високи залози с най-добрите играчи на света!"-тъпи ли сте ве? аз искам да играя с най-СЛАБИТЕ играчи на света @Longanlon

"Ох как не ми се работи ще взема пак да забременея" @blueberritka

Когато човек има колело, иска кола, когато има кола, иска самолет, когато има самолет, иска да е млад @just_vili

Четенето на дългите постове в блоговете показва, че животът ти е по-скучен и безсмислен дори от този на техните автори

Всички, които ме познават, ме харесват. Останалите искат да се запознаем.

Мисля, че проблемът с вувузелите ще се реши генерално, когато Вуйчо Ваньо започне да внася слънчогледови семки в Южна Африка. :-) @molif

„Роб Грийн трябва да взима уроци от Тиери Анри за това как се спира топка с ръка”

Планирах за рождения Му ден да го изненадам с торта, от която изскача Фидосова,но по-лесно се оказа торта да изскочи от Фидосова @tsetska

"По-добре да срещнеш доктора си в църквата, отколкото свещеника в болницата."

Ако хората правеха само това, от което най-добре разбират, всички българи щяха да правят... всичко

Във връзка с кризата, фирмените партита се преместват от Боровец във форума на сайта на фирмата. @Longanlon

"Пиратството убива музикалната индустрия. Пробвай да свириш на китара с кука и ще разбереш защо."

Ако МВР ме арестува много държа акцията да се казва ГЕНАДИ СУПЕРМЕН, а не само една дума множествено число на синоним на престъпник. @therealgenadi

Както казва чичо ми: Не ми трябват лекарства, само ми развържете тая риза и ме пуснете от тука. @therealgenadi

Образователна реформа:За да запомнят по-добре таблицата за умножение учениците, е решено,тя да бъде отпечатвана на гърба на Виктори Лайт. @angelic_eye

Веднъж Бойко Борисов посетил някакви девствени земи. Сега те са просто земи. @Longanlon

"Странно защо на въпроса "Какво ще вземете със себе си на самотен остров?" никой не отговаря "Лодка"..."

"...хората, които се страхуват да не станат смешни, са по-смешни от останалите" (Ф.Бегбеде)

"Кое е най-малкото в един джип Порше Кайен? Пенисът на шофьора."

На вниманието на всички медии: разполагам с уникални снимки, на които Андреа не е гола!

Гергов е толкова горд, че години наред е заобикалял закона, че очаквам да си организира Гергов прайд парад. @peio

Ако ми хрумне нещо и не го напиша в туитър, хрумнало ли ми е изобщо?

Израел ще се противопостави на всякаква намеса във вътрешните му работи по цял свят. @tsetska

моля, който е търсил "момиче с големи цици" и "креатив телешка луканка", стигайки до блога ми, да се обади да си станем най-добри приятели. @cuteater

Кой е по-известен - Бербатов или майка му? @voxybg

Днес закусих в McDonald's,обядвах в Hilton,вечерях в KFC и работих за IBM - и как ми се реваншира американската икономика-с кризи! @yovko

Миро щеше да има по-големи шансове на Евровизия, ако беше участвал с песен на Колдплей, а не с песен на Роджер Санчес

Съседите ми страдат от инсомния. От моята инсомния. @therealgenadi

Разликата между националистите и останалите е, че националистите са си прочели учебниците по история. И не са ги разбрали. @plamenj

Единственото по-тъпо от това да гледаш мач на българския национален отбор, е това да не го гледаш понеже не го дават никъде

Явно в България преобладават мексиканците, поради което по Нова Спорт дават мача им с Англия, вместо нашия с ЮАР

"Save a lollipop! Suck a dick!"

Може просто да съм параноичен, но имам чувство, че приятелката ми е наела човек да ме следи в туитър

В далечния Север е извършено престъпление:Разпитват заподозрян ескимос:-Какво правихте през нощта от петнадесети ноември до трети април? @angelic_eye

Попитах господин Сидеров кой го е обидил като го е нарекъл хомофоб, а той ми отговори: "Некви педали!" @tsetska

Пред нашата кооперация имаме outlet на canali. Вони много гадно, когато е лошо времето... @chocolato

Честито скъпи абитуриенти, от днес вече имате нова социална мрежа - jobs.bg @assenk1

"Ускорява от 0 до "господин полицай, няма да повярвате какво се случи" за 8.3 сек."

Българска тройка: един прави секс, двама дават акъл. @bogdanaz


припомни си първата и втората част от веселата поредица

Няма коментари:

Публикуване на коментар