петък, 12 март 2010 г.

Цитат на деня

"Организираш концерта на Lil Jon, шоуто вече е обявено, но в официалния му MySpace профил дата у нас не е публикувана?

Мишо Шамара: Вчера звъняхме на мениджмънта му и до няколко дена ще го оправят. Вече му платихме и малко се дразня... Даже вчера вдигнах скандал на мениджърите му..."

"...Ще имаш ли сили да се справиш с промоутърския бизнес? У нас вече има няколко сериозни компании с опит като SME и Болкан Ентъртейнмънт?

Мишо Шамара:
Защо не?! Всякакви глупаци го правят, аз ли няма да мога?! Аз съм по–умен от тях. Сериозни, сериозни, колко да са сериозни... Аз да не съм несериозен?! Мисля, че няма кой да ми откаже..."

"...бизнес не се прави в офис, той се прави като се напиеш..."

"...Аз съм роден в България. Израснал съм в панелен блок, а не в Бруклин и това, че говоря с източноевропейски акцент, е супер яко за американците. Сега, че в България сме комплексари и искат да говоря като лорд – няма да стане. Жените в Америка откачат по моя акцент..."

Цялото интервю на живата легенда Мишо Шамара - в автора.ком

*

Няма коментари:

Публикуване на коментар