понеделник, 5 юли 2010 г.

Цитат на деня

"...Това, което обаче искам да разбера е колко платиха от Читанка на ГДБОП за рекламната кампания, която тече вече няколко дни, защото това определено си беше планирано медия събитие.

Затова и влезнах в официалния им сайт и им изпратих запитване:

„Здравейте. Искам да си поръчам кампания с медийно представяне като тази, която направихте на читанка.ком. Целта ми е да повиша разпознаваемостта на сайта ми сред населението като използвам национални медии и разни блогове, които доброволно ще публикуват информация за мен и съдържанието на сайта ми. Свържете се с мен, за да уточним къде ще намерите стар компютър, който да конфискувате. Ще се нуждая също и да ми планирането появяването по сутрешните блокове, където с Явор да запознаем хората с моята дейност и това което правя. Поздрави, Г.“

(из "Уеб награда за кампания: „Читанка“ на фирма ГДБОП" на Генади)

1 коментар:

  1. ГДБОП в момента са заети да дебнат зарзаватчиите по морето и нямат време за такива сложни и опасни операции :-D

    ОтговорИзтриване