сряда, 4 април 2018 г.

ГОСПОДАРЯТ НА ЛАЙКОВЕТЕ (Истинската история на SHMATKO)

Вдъхновен от автобиографията на Криско, аз също започнах да пиша своята и вече съм почти на втората страница!
Прилагам кратък откъс от ръкописа.
Когато чуят, че съм първият интернет известен в моето семейство, много хора са шокирани. Не могат да повярват, че един млад човек от малка България, може сам, с един компютър и малко интернет, да прослави родината надлъж и нашир в целия фейсбук.
Мнозина подозират, че съм се родил интернет известен. Че съм закърмен със шервания и лайквания. Чувал съм дори слухове, че съм наследил феновете си във фейсбук от богат роднина в Канада или че съм ги получил в малко куфарче в началото на демокрацията. Това обаче, не е вярно и хората, които следят блога от самото начало, в далечната 2007-а година, могат да го потвърдят. Те много добре знаят как съм се борил за всеки лайк, но може би не подозират, че в този период се изхранвах основно с лютеница, сухари и тук-там някой позитивен коментар.
Днес, когато съм заменил сухарите с хляб от Лидл и лютеницата с Нутела (от Полша), нещата са различни. Аз обаче съм си същият – скромно момче с един компютър и малко интернет, което работи по 21 часа в денонощието и спи само по 5. Момче, което не може да смята добре, но горе-долу познава правописа. Момче, което не само може да пише, но и да прочете написаното.
Хората често казват „Интернет известен къща не храни!“. Е, ние с Джорджано и Николета Лозанова доказваме точно обратното, а именно „ИНАРХ ЕН АЩЪК НЕТСЕВЗИ ТЕНРЕТНИ“

(очаквай продължение)


Няма коментари:

Публикуване на коментар