неделя, 19 септември 2010 г.

Да изпратим SHMATKO в Словения!

Както се казва в такива случаи - досега (вече 1801 публикации) не съм те молил за нищо. Ето, че дойде обаче моментът, в който можеш да ми направиш една (не)малка услуга, а именно - да дадеш един глас в моя полза и по този начин да ме доближиш до победата в един важен за мен конкурс. Става въпрос за следното:

В началото на октомври (06-09) в Порторож, Словения се провежда един от най-големите рекламни фестивали в Европа - Golden Drum. Акредитацията за него струва много пари (786 евра!). Тази година обаче има награда - безплатна акредитация. Ще я получи авторът на най-добрия слоган за фестивала. А най-добрият слоган ще бъде избран след гласуване в туитър, т.е. всеки глас в подкрепа на моята кандидатура може да се окаже безценен.

Ето го и моето предложение:

The advertising festival that needs no advertising


Ако ти допада, моля те, гласувай. Ако не ти допада - недей. Ако искаш и ти да се пробваш, условията са тук.

Гласът си можеш да дадеш като в туитър пуснеш следното съобщение:

VT @stoynoff The advertising festival that needs no advertising #gdcc

(крайният срок за участие и гласуване е 23 септември; на гласуващите за мен благодаря предварително)

P.S. Ако нямаш активен акаунт в туитър няма как да гласуваш. Пфу! (няма смисъл и тепърва да се регистрираш, защото тези гласове също не се броят)