Миналата неделя (19.09) случайно научих, че от големия словенски рекламен фестивал Golden Drum дават за награда една безплатна акредитация на автора на най-високо оценения от туитър потребителите слоган за фестивала. Макар началото на надпреварата да бе три седмици по-рано (в края на август), водачът във временното класиране имаше едва 20 гласа. Измислих слоган и написах
обръщение към нацията, което на следващата сутрин пуснах в
туитър акаунта си и
фен страницата на блога във фейсбук. И зачаках. Във вторник сутринта моят слоган вече водеше убедително с над 15 гласа преднина! А до крайният срок оставаше само един ден. Тогава румънският конкурент се активизира и в последните 24 часа обърна резултата. В крайното класиране останах на второ място с 56 гласа (победителката е събрала 63).
Благодаря на всички, които ме подкрепиха! Защото в случая не става въпрос само за 56 човека, чиито гласове донесоха второто място, но за много повече - за онези, които нямат туитър акаунт, но разпратиха линка с моята кандидатура; за онези, които, само за да гласуват, се регистрираха в туитър (техните гласове не бяха зачетени); за онези, които сложиха линкове на сайтовете си и призоваваха хората по форумите да помагат. Страхотни сте! Поклон!
P.S. Късно снощи научих от организаторите на конкурса, че получавам една от двете поощрителни награди - албума "15 Years of Golden Drum – The best of New European advertising industry 1994 – 2008" (подробности)
Няма коментари:
Публикуване на коментар