В началото на октомври (06-09) в Порторож, Словения се провежда един от най-големите рекламни фестивали в Европа - Golden Drum. Акредитацията за него струва много пари (786 евра!). Тази година обаче има награда - безплатна акредитация. Ще я получи авторът на най-добрия слоган за фестивала. А най-добрият слоган ще бъде избран след гласуване в туитър, т.е. всеки глас в подкрепа на моята кандидатура може да се окаже безценен.
Ето го и моето предложение:
The advertising festival that needs no advertising
Ако ти допада, моля те, гласувай. Ако не ти допада - недей. Ако искаш и ти да се пробваш, условията са тук.
Гласът си можеш да дадеш като в туитър пуснеш следното съобщение:
VT @stoynoff The advertising festival that needs no advertising #gdcc
(крайният срок за участие и гласуване е 23 септември; на гласуващите за мен благодаря предварително)
P.S. Ако нямаш активен акаунт в туитър няма как да гласуваш. Пфу! (няма смисъл и тепърва да се регистрираш, защото тези гласове също не се броят)
нещо не става..:( трябва ли да имам туитър акаунт?
ОтговорИзтриванеда, трябва да имаш акаунт. при това да го имаш от повече време и да си го ползваш. в противен случай не отчита гласа (щото системата решава, че си правя различни акаунти, за да си гласувам сам)
ОтговорИзтриванемерси, все пак, че опита!
Шматко, за тебе винаги, мобилизирам колегията! С теб сме, Успех!
ОтговорИзтриванеПоздрави!
Фъкмор Кеърлес
е дано мине, баце, щото имам от 100години, ама тва май е първият пост :D
ОтговорИзтриване'Айде!
ОтговорИзтриванеИ да изпратиш картичка.
...аналогова :)
Мерси на всички! Дано да стане работата и да спечелим! Пу-пу!
ОтговорИзтриване