петък, 18 ноември 2011 г.

Кой известен българин би си взел/а под наем и за какво ще го ползваш?

Следват резултатите от анкета, проведена на фен страницата на блога във фейсбук.

Бербатов, за да ми прави компания на дивана. (Bobby Petrov)

Slavi Trifonov, shte go izpolzvam za razstrel. Milla Mihova)

Евгени Минчев за да се разцепвам от смях цял ден, като го гледам. (Stanislav Todorov)

Нямам капка колебание, Николета Лозанова, за якото чукане! (П.С. Може по-късно да пусна и второ мнение, след като отмине ефекта на сутрешната ерекция :) (Antony Popov)

Господ. Нали е българин. Да си оправи бакиите. (Те Ре Зе)

Николета Лозанова - за мусака (Alexander Slavov)

Пайнера - за да му "помагам" при "наемането" на нови таланти! (Stanislav Todorov)

Блатечки - ясно е за какво ще го ползвам, за разплод (Пламена Александрова)

Сашо Диков, за да ми заснеме свсдбата,както винаги от място на събитието... (Atanas Kochev)

Трактора... да изоре картофите и да извози гюбрето... (Borislav Koshev)

Борисов - да ми разказва вицове. (Miloslava Dimova)

управляващите бих си взела вкъщи, заедно със роднините им - за да им е*а майката и всичките до девето коляно (Elitsa Lambova)

ББ, да ми чертае магистрали. (Ани Крумова)

Тодор Колев, за да стигнем американците и камион да ги блъсне, трактор да ги гази! (Ivan Kirov)

Искам момчетата от НСБОП... да нахлуят в нас по операция "цомбене"! (Gergana Nikolova)

Цветан Цветанов - да подслушваме махалата. (Ivo Todorov)

Миро...за да ми носи дрехите (Boryana Veleva)

Бих взела всички от силиконовата и руса долина да дойдат да изчистят в нас....без гумени ръкавици и други екстри (Andrea-Nicole Cherneva)

Деян Неделчев или Гошо от Почивка- като съм в депресия да го погледна и да се успокоя че винаги може да е и по зле. (Петър Захариев)

Камен Донев, Гърбов, Новоселска, Лафазанов и компания... да си правим "Улицата" на маса. (Nuda Veritas)

д-р енчев (въпреки, че той не е известен, а само иска да бъде) - за да му взимам очилата и да го гледам как се блъска в ръбовете из къщата като ми стане скучно (Drago Rashev)

Николета Лозанова. Като ни няма в къщи да действа като аларма като "пее" "ООООооОООо, ООоООоОоОООбичаААаАаАммм" за да не смее никой да припари до апартамента, а и неприятните съседи от долу да се изнесат. (Теодора Златевска)

аз съм по-практичен. искам да наема коко динев, за да ме научи да свалям мацки. (Kristian Karl Libih)

Иво Сиромахов. Да си го питам всяка сутрин "Какво написа, Ивчо, ти във твоят интернет?" и така ще знам всички интересни работи които Иво кра...ъъ..си взима от интернет.... (Коц'ту Петров)

Георги Христов - да ми пее с ритъма Шакадъм - "знам, че можеш без пари, мобифони и коли" ако говорим сериозно Ицо Стоичков не го ща - простак, стигнаха ми 5 мин с него, за ден ще го набия... Жоро Илиев ако беше жив - поне да мога нещо смислено да си кажа с някого или Батето ... живите известни българи или нямат с какво да помогнат реално на България или не искат ... камо ли на отделен човек да помогнат... (Оптимист Докрай)

Бих взела Дидо от Д-2. ДиДо, не Дичо! С едничка цел- разврат. (Emilia Nikolova)

Краси Радков! Ще си пием и ще си говорим на враценски. (Nikola Ml)

Ути Бъчваров... за да не ме хранят само наш'те. (Ivan Leshtarov)

Мина ефекта от сутрешната. Ся на трезва глава, мога и да добавя че ми трябва 1 от националния по борба...може и да не е толкоз известен, че има тука едни работи за пренасяне (Antony Popov)

Христо Йовов, когато ми е слаб сигнала на сателита, отново да изрита някоя топка към открития космос та барем уцели някой сателит да ми се оправи картината (Galin Borisov)

Галя от Каризма да готви и чисти (Dimitar Пердето Groningen)

Тони Стораро, да ме научи да броя... (Siyana Draganinska)

Асен Блатечки, за да му муфтя цигари. (Петър Иванов)

Миглена Ангелова - за да види как си изживявам истремителния си ден и да спре да ми натяква (Mira Moneva)

Бих наел за ден и Искра Фидосова, за да си направим купон. Така после ще мога да разказвам, че съм купонясвал с тонове жени. (Ivo Todorov)

Поли Генова - за я затворя в мазето и никога да не излиза оттам да дразни хората. Само веднъж дневно ще и пускам по филийка хляб и сокче от 10 стотинки, да не вземе да умре. (Димитър Минчев)

Тил Линдеман, 1 запалка, неколко дезодоранта и много боб... (Polya Pavlova)

Тодор Иванов Славков е верния избор! Имам една бутилка бутиков скоч,мисля че той е точния човек с който да я споделя (Нико Калев)

Бойко Борисов...да ме отърве веднъж завинаги от Чък Норис (Victoria Victorova)

Мария Илиева, за да я пребия до смърт! (Stela M Radeva)

искам Дянков, за да му дам 200 лева и да му гледам сеира как живее с тези пари цял месец, дам... ще му взема зелената карта и ще му счупя и очилата също (Bilyana Pankova)

Ще си викна Бате Бойко да ми реже лентички, които ще си правя на гирлянди и ще опаковаме подаръци за коледа... (Dori Angelova)

Ще си взема Боевски да ми носи куфарите. (Александър Чобанов)

Николета и Алисия - ще им организирам борби в кал. (Деница Симеонова)

Мария Силвестър, веселба и всякакви луди хора около нас (Димитър Лазаров)

1 коментар: