събота, 25 септември 2010 г.

Играли смо добро, али смо немали шансе

Миналата неделя (19.09) случайно научих, че от големия словенски рекламен фестивал Golden Drum дават за награда една безплатна акредитация на автора на най-високо оценения от туитър потребителите слоган за фестивала. Макар началото на надпреварата да бе три седмици по-рано (в края на август), водачът във временното класиране имаше едва 20 гласа. Измислих слоган и написах обръщение към нацията, което на следващата сутрин пуснах в туитър акаунта си и фен страницата на блога във фейсбук. И зачаках. Във вторник сутринта моят слоган вече водеше убедително с над 15 гласа преднина! А до крайният срок оставаше само един ден. Тогава румънският конкурент се активизира и в последните 24 часа обърна резултата. В крайното класиране останах на второ място с 56 гласа (победителката е събрала 63).

Благодаря на всички, които ме подкрепиха! Защото в случая не става въпрос само за 56 човека, чиито гласове донесоха второто място, но за много повече - за онези, които нямат туитър акаунт, но разпратиха линка с моята кандидатура; за онези, които, само за да гласуват, се регистрираха в туитър (техните гласове не бяха зачетени); за онези, които сложиха линкове на сайтовете си и призоваваха хората по форумите да помагат. Страхотни сте! Поклон!

P.S. Късно снощи научих от организаторите на конкурса, че получавам една от двете поощрителни награди - албума "15 Years of Golden Drum – The best of New European advertising industry 1994 – 2008" (подробности)