понеделник, 12 декември 2016 г.

Христо Йовов за Готина&Луда


Пуснахме на Христо Йовов новото видео на Гери-Никол и записахме реакциите му.



0:05 
Тука виждам купчина тухли. Сигурно е официалната трибуна на стадиона в Разград, хаха! 

0:13 

Тая па, що си пляска сама?! Сигурно и тя като Лудогорец няма фенове...

0:24 

Няма много връзка, но искам да ви припомня моя гол срещу Оксер - истинско бижу. И за да се върна на темата - изобщо не съм впечатлен от играта на Лудогорец срещу Базел. 

1:09 

Права е. Срещу Копенхаген ще трябва да им е яка дупарата на Лудогорец. В смисъл, че ще ги бият много. Да не решите, че са ми секси, нещо.

1:32 

А беее… Яка е тая дупарата, ако трябва да сме честни. Защо обаче е отишла на камъните по токчета? Тва, според мене поне, никой не го прави. Освен Козмин Моци, хаха. 

2:22 

Този момент хич не ми харесва. Мъжете не танцуват така. Тук няма да кажа нищо за отбора от Разград. Направили равен в Париж и голямата работа. Аз пък веднъж от дузпа пратих топката в тъч. Ако бях от Лудогорец, сигурно щяха да кръстят квартал на Разград на мене. И Сокачев да си ме татуира на кръста, вместо пеперуда. 

3:10 

Балоните кефят. За разлика от Лудогорец. Всеки вижда, че те са по-слаби от ПСЖ. От балон се вижда, ако мога така да се изразя. 

3:28 

Сега ша ва запаля ли, ма? Чшшш, ти да не си Марселиньо? Научи малко българския!

3:42 

Яка дупара, яка дупара, ама на Дженифър Лопес дупарата знаеш ли я? Ша ти отнесе дупарата като Арсенал - Лудогорец в първия мач. Всяка дупара трябва да си знае мястото. Да си играят там у Разград и да се радват, че съдията свири за тях и че след мача има кебапчета и зелева салата за публиката. 

4:16 

Оф, добре, че свърши. Пусни нещо на Цеца, че тия разговори за Лудогорец супер ме изнервят. Бахти слабия отбор, човек!


Ако искаш да прочетеш откъс от дневничето на Гери-Никол натисни тук.




Няма коментари:

Публикуване на коментар